پیچ و مهره های تحویل مواد غذایی در اسپانیا با اتصال بازار لولا-TechCrunch

اسب سواری اسپانیایی Cabify در حال تحویل مواد غذایی است زیرا به نظر می رسد رشته دیگری به تحرک چند منظوره و برنامه شهری خود اضافه کند.

این برنامه امروز افزودن یک گزینه “Super” را در برنامه خود اعلام کرد – که برای کاربران نه شهر در بازار داخلی خود در دسترس است ، یعنی: Coruña ، Alicante ، بارسلونا ، مادرید ، مالاگا ، مورسیا ، سویا ، والنسیا و ساراگوسا.

خدمات تحویل خواربارفروشی با مشارکت استارتاپ انتخاب محصولات محلی ، Lola Market انجام می شود. اما یک پیچ و تاب دیگر در اینجا وجود دارد زیرا دومی ماه گذشته توسط غول پلت فرم تحویل درخواستی اسپانیا ، Glovo ، خریداری شد-به عنوان بخشی از تلاش های خود برای گسترش تجارت تحویل مواد غذایی شهری سریع. بنابراین چند ماه شلوغ (از بودن) بوده است که در تقاضا) برای استارتاپ کوچکتر اسپانیایی.

به نظر می رسد رابطه Cabify و Glovo (از طریق Lola Market) در حال حاضر فقط در سطح یک مشارکت استراتژیک است.

ماه گذشته Glovo گفت که Lola Market نام تجاری خود را حفظ می کند و پس از خرید مستقل فعالیت می کند-به رهبری Gonçalo Soares da Costa ، مدیرعامل دومین کارخانه خرید مواد غذایی ، Mercadão ، که Glovo به طور همزمان خریداری کرد.

و در حالی که Cabify از پیشنهاد جدید “Super” به عنوان اولین باری که کاربرانش قادر به خرید مواد غذایی از طریق برنامه آن هستند ، یاد می کند ، خدمات (از جمله تحویل) توسط Lola Market انجام می شود. بنابراین این یک ادغام کاملاً فنی است-و به نظر می رسد نمایشی برای فروش متقابل کاربران پلتفرم سوار بر راحتی در خرید سوپر مارکت های دکمه ای و برنامه ای است.

در همین حال ، لولا مارکت واقع در مادرید ، مواد غذایی را از سوپرمارکت های زنجیره ای اسپانیایی از جمله Makro ، Lidl ، Carrefour ، Mercadona ، DIA ​​، Alcampo ، و همچنین می گوید که می تواند از بازارهای سنتی و برخی از مغازه های تخصصی چیدن انجام دهد.

گزینه جدید “Super” در برنامه Cabify در اسپانیا (اعتبار تصویر: Cabify)

تابستان امسال ، Cabify یک پیشنهاد اشتراک چندمرحله ای آزمایشی را در مادرید به راه انداخت-به دنبال این بود که کاربران را به سمت برنامه های اشتراکی که از امکانات مختلف حرکتی آن استفاده می کند ، سوار کند ، سوار بر تردد ، زیرمجموعه MOVO موتورهای برقی ، سرویس مشترک دوچرخه Bive و سرویس پیک.

با پیوستن به مواد غذایی جدید ، این اقدام به عنوان گسترش بیشتر این استراتژی چند حالته-و تلاش برای کسب اعتبار سبز ، با پیشنهاد این امر باعث کاهش سفرها با خودروهای شخصی و بهبود محیط شهری با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از طریق تحویل گروهی می شود. به

البته مسدود شدن جاده ها می تواند بر شهرها تأثیر منفی بگذارد و باعث ایجاد ازدحام شود که می تواند کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی و سایر گزینه های تحرک بدون انتشار گازهای گلخانه ای (مانند دوچرخه سواری و پیاده روی) و همچنین کیفیت هوا را بدتر کند (حتی خودروهای برقی می توانند با تولید ذرات معلق ، مانند فرسودگی تا لاستیک ماشین آلودگی ایجاد می کند).

خدمات حمل و نقل هوایی نیز در طول همه گیری همه گیر شد-در حالی که تحویل مواد غذایی در طول قرنطینه افزایش یافت. بنابراین تنوع منطقی به نظر می رسد.

لوسیا چاوراری ، معاون مشاغل جدید در Cabify در بیانیه ای گفت: “این سرویس جدید مفهوم آنچه ما به عنوان” چند تحرک “می شناسیم را گسترش می دهد. “با خدمات” سوپر “، به لطف همکاری با لولا مارکت ، ما از سفر به سوپر مارکت ها با اتومبیل های شخصی ، که اغلب فقط توسط یک نفر مشغول هستند ، و در شهرها بسیار رایج است ، اجتناب می کنیم. علاوه بر این ، خرید آنلاین کارآیی منابع موجود را افزایش می دهد ، زیرا تحویل اجازه می دهد تا سفارشات مختلف با هم گروه بندی شده و در بهترین مسیر تحویل داده شوند. “

لوئیس پرز دل وال ، بنیانگذار و مدیرعامل Lola Market ، پیشنهاد کرد که “همکاری” با Cabify به کاربران اجازه می دهد تا به تعداد بیشتری از کاربران دسترسی داشته باشند و “از زیرساخت های ما استفاده کنند و این خدمات را برای افراد بیشتری در شهرهای بزرگ در دسترس قرار دهند”.

او همچنین گفت: “با این ادغام ما می توانیم تلاش های خریداران شخصی خود را بیشتر بهینه کنیم.” مواد غذایی موجود در برنامه و دریافت آنها هنگام ورود به خانه.

وی افزود: “امکان خرید در یک ساعت یا در زمان مقرر فرصتی بزرگ برای این همکاری است.”

Cabify همچنین از سکوی تردد خود در تعدادی از شهرهای آمریکای لاتین استفاده می کند. ما پرسیدیم آیا برنامه ای برای افزودن تحویل مواد غذایی به کاربران آن منطقه دارد یا خیر.

به طور گسترده تر ، خطوط بین خدمات مختلف “راحتی” بر اساس تقاضا در اروپا همچنان در اروپا و قاره آمریکا محو می شود ، زیرا غول های مختلف در زمینه موقعیت و سودآوری-به دنبال رویای یک “برنامه فوق العاده” به سبک چین هستند.