چگونه یک بنیانگذار تجربه شخصی دردناک را به راه حلی برای شکاف بزرگ در مراقبت های بهداشتی تبدیل کرد – TechCrunch

بسیاری از بنیانگذاران استارتاپ ها فکر می کنند نیاز مبرم به محصول آنها در بازار وجود دارد ، اما لیا شوستر بیر به یقین می دانست که این محصول وجود دارد ، زیرا قبل از ساختن آن خود به آن نیاز داشته است-اما هنوز مشابه آن وجود نداشت. شرکت لیلا Alula نوع جدیدی از پلتفرم خرید را ارائه می دهد که بر اساس انواع درمان سازماندهی شده است و شامل ویژگی های ثبت نام و تقویم مراقبت برای کمک به کل شبکه مراقبان در مورد تشخیص سرطان شخص است.

در قسمت این هفته برنامه Found ، ما در مورد سفر کارآفرینانه لیا ، و همچنین چالش های مدیریت تشخیص سرطان ، حتی پس از بهبودی صحبت می کنیم و اینکه چگونه این امر نه تنها برای کارهایی که Alula انجام می دهد ، بلکه برای نحوه شرکت نیز الهام بخش است. کارکرد. او بینش فوق العاده ای در مورد اینکه رهبر بودن به چه معناست و چگونه می توانید شرکتی بسازید که احترام متقابل و نگرانی متقابل نسبت به بشریت مشترک ما را به عنوان یک ارزش اصلی که موفقیت تجاری نیز محسوب می شود ، ایجاد کند.

ما زمان گفتگو با لیا را دوست داشتیم ، و امیدواریم از شنیدن قسمت لذت ببرید. و البته ، خوشحال می شویم اگر می توانید در Podcasts Apple ، در Spotify ، در Google Podcasts یا در برنامه پادکست دلخواه خود مشترک شوید. لطفاً نظر خود را برای ما بگذارید و نظر خود را به ما اطلاع دهید ، یا در این مورد بازخورد مستقیم برای ما ارسال کنید توییتر یا از طریق ایمیل در [email protected] ، یا یک پیام صوتی برای ما (510) 936-1618 (510) بگذارید. و لطفاً هفته آینده دوباره به ما بپیوندید تا بنیانگذار برجسته بعدی خود را معرفی کنیم.