کیسه های تلنگر را 28 میلیون دلار تبدیل کنید تا تجارت اجتماعی زیبایی و سلامتی به سرانجام برسد – TechCrunch

استارتاپ تجارت اجتماعی Flip برنامه های تلفن همراه تجارت زنده را با نظرات واقعی مشتریان ترکیب می کند تا تجربه خرید و فرصت را برای اقتصاد سازندگان بهبود بخشد. امروز ، شرکت مستقر در لس آنجلس اقدام به سرمایه گذاری 28 میلیون دلاری سری A Streamlines Ventures کرد.

نورولدین “نور” آقا ، کارآفرین سریالی تجارت الکترونیک ، Flip را در سال 2019 پس از مهاجرت به عراق از ایالات متحده تاسیس کرد. او قبلاً در دبی زندگی می کرد ، جایی که برخی از شرکت ها را در فضای تجارت الکترونیک ایجاد کرد.

در حالی که شرکت ها را رهبری می کرد ، متوجه شد که دید تجارت شکسته شده است و مردم برای خرید مسیر متقابل دارند: آنها ممکن است از رسانه های اجتماعی شروع کنند ، سپس به پلت فرم های ویدئویی بروند و در سایت دیگری برای خرید به نتیجه برسند.

آقا معتقد است که آینده تجارت الکترونیکی توسط خریداران و تجربیاتی که آنها در شبکه های اجتماعی دارند هدایت می شود ، بنابراین Flip همه این تجربیات را در یک برنامه جمع می کند و در نظرات ایجاد شده توسط کاربران و نمایش های خرید زنده برای زیبایی ، سلامتی و سلامتی ترکیب می شود. مارک ها آقا به TechCrunch گفت ، سپس حمل و نقل یک روزه و لجستیک عقب را اضافه می کند. کاربران نظرات ویدئویی خریدهای خود را ارسال می کنند و می توانند نحوه انجام آنها را در داده های زمان واقعی مشاهده کنند ، همچنین از فروش ناشی از پست های خود کمیسیون دریافت می کنند.

وی افزود: “این فقط یک بستر اجتماعی نیست ، این بهترین تجربه پس از خرید است-حمل و نقل ، پاداش ، بازگشت-همه چیزهایی که مردم دوست دارند و در یک فرایند دو کلیک”. “برنامه ما شبیه به این است که TikTok و آمازون بچه داشته باشند.”

Mubadala Capital Ventures ، BDMI و گروهی از حامیان اولیه و سرمایه گذاران فرشته ، از جمله Ruby Lu ، سرمایه گذار اولیه در Kuaishou ، پلتفرم تجاری پیشرو در چین ، به Streamulated Ventures در آخرین دور می پیوندند. در کل ، Flip 31.5 میلیون دلار جمع آوری کرد که شامل یک دانه کوچک دو سال پیش است ، آقا گفت.

او قصد دارد از بودجه جدید برای مقیاس بندی شرکت و اکوسیستم خالق آن استفاده کند ، در حالی که بخش لجستیک پلت فرم را به صورت کامل گسترش می دهد.

تجارت مستقیم از چین شروع شد ، جایی که مک کینزی تخمین می زند که بازار در سال 2020 به 171 میلیارد دلار رسید و تا سال 2022 به ارزش 423 میلیارد دلار خواهد رسید. در همین حال ، بازار تجارت زنده ایالات متحده عقب افتاده است و انتظار می رود تا پایان سال 2021 به 11 میلیارد دلار برسد.

Flip در حال حاضر به طور متوسط ​​20 مارک جدید در هفته امضا می کند و قبلاً با Unilever و Coty همکاری داشته است. آقا پیش بینی می کند که تا فصل تعطیلات امسال به 500 مارک برسد. علاوه بر این ، این شرکت دارای 1 میلیون بارگیری است و در سه ماهه آخر 30 هزار سفارش خریداری کرده است ، که پیش بینی می کند در ماه های آینده تعداد آنها دو برابر شود.

وی افزود: “ما عمداً مخفی شده بودیم تا بتوانیم همه چیز را بسازیم و در زمان راه اندازی به پایان برسیم.” ما تمرکز خود را بر روی مارک های تجاری به جای فشار آوردن برای رشد گذاشتیم ، اما اکنون انتظار داریم در اواخر ماه سپتامبر یک راه اندازی بزرگ داشته باشیم که در آن ما به شدت رشد را آغاز می کنیم. “

اولاس نایک ، بنیانگذار و شریک عمومی Streamlines Ventures ، گفت که شرکت او سرمایه گذاری زیادی در تجارت الکترونیک و بازارها انجام می دهد و یکی از اولین سرمایه گذاران DoorDash بود و همچنین از Rappi حمایت کرد.

وی گفت که تجارت طی 20 سال گذشته به طرز معناداری تکامل یافته است. در آن زمان ، هزینه ها از خرده فروشی و آنلاین تغییر کرده اند ، در حالی که کیفیت تجربه نیز تکامل یافته است. او شواهدی از مدل های مشابه در سایر مناطق جغرافیایی ، به ویژه در چین زمانی که “موفقیت عظیمی” داشته اند ، مشاهده کرده است.

نایک گفت: “ما بیشتر درگیر این هستیم که چگونه تجارت زنده با شبکه های اجتماعی تلاقی می کند تا تجربه خرید را افزایش دهد.” “وقتی با نور ملاقات کردم و او به من گفت که قصد دارد با زیبایی و لوازم آرایشی کار خود را آغاز کند ، من فکر کردم او یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد می کند و می خواهم او در طیف وسیعی از دسته ها باشد ، نه فقط زیبایی. با چیزی که او در پشت آن می سازد ، با قطعه لجستیک ، او یک تجربه فوق العاده ایجاد می کند و من با آنچه می توان ساخته شد ، شیفته هستم. “