گفته می شود آمازون در حال برنامه ریزی Echo دیواری با صفحه نمایش 15 اینچی-TechCrunch است

آمازون روی تعدادی دستگاه جدید از جمله Echo با صفحه نمایش 15 اینچی دیواری ، نوار صدا ، فناوری جدید Echo Auto و پوشیدنی ها کار می کند. به گفته a. برخی از آنها ممکن است به زودی در رویداد سخت افزاری شرکت در 28 سپتامبر ظاهر شوند بلومبرگ گزارش.

چشمگیرترین محصول ، یک اکو مجهز به الکسا با اندازه صفحه نمایش حدود 15 اینچ است. با اسم رمز Hoya ، نه تنها می توان آن را مانند یک دستگاه معمولی Echo روی یک پایه قرار داد ، بلکه روی دیوار نیز نصب شد. این مرکز به عنوان یک مرکز خانه هوشمند برای کنترل چراغ ها ، دوربین ها ، قفل ها و سایر دستگاه ها عمل می کند ، در حالی که آب و هوا ، زمان سنج ، قرارها ، عکس ها و موارد دیگر را نشان می دهد. این برنامه به طور خاص برای کار در آشپزخانه ، نمایش دستور العمل ها و فیلم های آشپزی YouTube ، در حالی که به شما امکان پخش Netflix و سایر برنامه ها را می دهد ، طراحی شده است.

همچنین ممکن است این شرکت نوار صوتی خود را با نام رمز Harmony اعلام کند تا با مجموعه شایعات تلویزیون های مارک آمازون همراه شود. برخلاف نوارهای صوتی شخص ثالث دارای قابلیت Alexa ، دارای یک دوربین جلویی بوده و از تماس های ویدئویی از تلویزیون ها پشتیبانی می کند ، درست مانند تلویزیون پورتال فیس بوک.

سرانجام ، ظاهراً در حال توسعه نسخه جدیدی از Echo Auto (با نام رمز Marion) است. ظاهراً نسخه به روز شده دارای طراحی جدیدی است و امکان شارژ دستگاه از طریق فناوری استقرایی را فراهم می کند. آمازون در حال حاضر با فورد همکاری می کند تا الکسا را ​​در 700000 خودرو قرار دهد ، اما ظاهراً به دنبال همکاری با سایر خودروسازان نیز هست.

سایر موارد موجود شامل بلندگوهای جدید اکو برای سال 2022 و پوشیدنی ها برای کودکان و سالمندان (دومی با تشخیص سقوط) است. همچنین گفته می شود که پردازنده های اختصاصی برای بهبود هوش مصنوعی در کنار فناوری جدید برای کمک به Fire TV ، Echo و سایر دستگاه ها با یکدیگر کار می کند.

بر اساس این گزارش ، این شرکت محصولات دیگر و تا حدودی غیر معمول تری نیز در دست ساخت دارد. در حال کار بر روی یک ربات خانگی با رمز Vesta است که از رابط Alexa و همچنین یک میکروفون کارائوکه مجهز به Alexa استفاده می کند-هرچند گزارش می شود تیمی که روی آن پروژه کار می کردند منحل شد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.