یوتیوب به سازندگان هشدار می دهد که از ماه آینده شروع به غیرفعال کردن ویدیوهای کودکان با کیفیت پایین می کند – TechCrunch

یوتیوب می گوید در صورتی که محتوای تولید شده آنها بی کیفیت باشد ، رفتارها یا نگرش های منفی را تشویق کند یا به شدت تجاری باشد ، به زودی شروع به تخریب برخی از کانال های موجود در پلتفرم خود می کند که خود را “برای کودکان ساخته شده” معرفی می کنند. این شرکت قبلاً هشدار داده بود که این نوع محتواها دیگر واجد شرایط ورود به برنامه اختصاصی YouTube Kids نخواهد بود ، اما از ماه آینده YouTube همچنین اعمال سیاست های جدید درآمدزایی را نیز آغاز می کند ، که ممکن است بر شایستگی سازندگان برای حذف یا حذف احتمالی تأثیر بگذارد. از برنامه شریک YouTube.

یوتیوب برای اولین بار در ماه آگوست برنامه های خود را برای افزایش حمایت از افراد زیر سن قانونی اعلام کرد و گفت که برخی از به روز رسانی ها مستقیماً مقررات آتی را مورد توجه قرار می دهند، در حالی که برخی دیگر فراتر از آنچه طبق قانون الزامی است، می روند. در آن زمان ، YouTube گفت که تنظیمات پیش فرض ویدئوها برای کاربران 13 تا 17 ساله را به حالت خصوصی تغییر می دهد ، “استراحت کنید” و یادآوری زمان خواب برای خردسالان ، و استفاده از داده های “علایق” برای هدف قرار دادن نوجوانان و کودکان با تبلیغات را متوقف می کند. ، و بیشتر.

از جمله این تغییرات ، هشدار به آن دسته از سازندگان بود که به طور خاص محتوا را برای بچه ها تهیه می کردند و خاطرنشان کرد که این شرکت قصد دارد “محتوای بیش از حد تجاری” را از برنامه مستقل YouTube Kids خود برای کودکان خردسال حذف کند.

پیش از این اقدام، تعدادی از گروه‌های حامی مصرف‌کننده یوتیوب و قانون‌گذاران را برای پایان دادن به این نوع ویدیوها تحت فشار قرار می‌دادند و گفتند که آنها مرزهای بین محتوا و تبلیغات را محو می‌کنند. بعلاوه ، آنها استدلال کردند ، برخی از سازندگان فاش نمی کردند که در پشت صحنه روابط تجاری دارند که به این نوع تولید محتوا دامن می زند.

اما بدون اعمال قوانین و دستورالعمل هایی که مناسب کودکان است ، برخی از بزرگترین سازندگان یوتیوب کانال هایی مانند رایان کاجی چند میلیونر از Ryan ToysReview (دنیای رایان فعلی) بودند که تمرکز زیادی بر مصرف گرایی و صندوق های جعبه اسباب بازی داشتند.

یوتیوب در ماه آگوست اعلام کرد که محتوایی را از YouTube Kids که بینندگان را به خرید محصول و «محتوای متمرکز بر انباشت یا مصرف بیش از حد محصولات» تحریک می‌کند، حذف می‌کند. در حال حاضر ، YouTube هشدار می دهد که هر کانالی که مخاطبان جوانتر یا کسانی را که به عنوان “برای کودکان ساخته شده اند” طبقه بندی می شود ، در صورت انتشار انواع دیگری از محتوای با کیفیت پایین ، ممکن است در معرض خطر جنون قرار گیرد.

این شامل محتوایی می شود که رفتار و نگرش های منفی را تشویق می کند (مانند قلدری، ناصادقانه، بی احترامی به دیگران، شوخی های خطرناک، عادات غذایی ناسالم، و موارد دیگر). محتوای فریبنده آموزشی ؛ محتوایی که مانع درک مطلب می شود. محتوایی که هیجان انگیز یا گمراه کننده است. و مطالبی که شامل استفاده عجیب از شخصیت های کودکانه می شود. (دومی در سالهای اخیر مشکل خاصی بود زیرا ویدیوهایی با شخصیت هایی مانند Peppa Pig در موقعیت هایی که دوستانه بچه ها نبودند نشان داده می شد).

اعتبار تصویر: یوتیوب

از ماه نوامبر، YouTube می‌گوید با در نظر گرفتن این اصول کیفی، سیاست‌های کسب درآمد اضافی را برای کانال‌هایی که «ساخته‌شده برای بچه‌ها» تعیین شده‌اند یا اغلب محتوایی را ایجاد می‌کنند که برای کودکان ساخته شده است، اعمال کند.

اگر سازندگان محتوای با کیفیت پایین تولید می‌کنند، طبق این اصول، ممکن است حذف شوند یا از پیوستن به YouTube Partner Program مسدود شوند. سایر ویدیوهایی که تحت اصول کیفیت پایین قرار می گیرند ممکن است تبلیغات محدود یا بدون تبلیغات داشته باشند. در ابتدا، یوتیوب می گوید که با ویدیوهایی که رفتارهای منفی را تشویق می کنند، شروع خواهد شد. این شرکت افزود، سایر مواردی که تمرکز زیادی بر محتوای کم کیفیت «ساخته شده برای کودکان» دارند نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

این اصول منفی قبلاً عواملی بودند که تعیین می کردند آیا محتوا برای YouTube Kids مناسب است و الگوریتم بزرگتر YouTube را مطلع می کند. اما تغییرات درآمدزایی ابزار بسیار قدرتمندتری برای شکل دادن به نوع محتوایی است که سازندگان واقعاً تولید می کنند.

YouTube می گوید سازندگانی که کانال های آنها ممکن است تحت تأثیر تغییرات درآمدزایی قرار بگیرند ، قبل از اعمال تغییرات ، ایمیلی دریافت می کنند. علاوه بر این ، حتی آن دسته از کانال هایی که بلافاصله تحت تأثیر قرار نمی گیرند اما محتوای بچه ها را با کیفیت پایین تولید می کنند ، ممکن است یک آیکون زرد در هشدار به تبلیغ کنندگان دریافت کنند. این شرکت نگفته است که چند کانال ممکن است در نتیجه سیاست جدید خود تحت تأثیر قرار گیرد.

از طرف دیگر، محتوایی که از اصول کیفیت بالا تبعیت می کند، در آینده بیشتر توسط الگوریتم YouTube توصیه می شود، علاوه بر اینکه در برنامه YouTube Kids گنجانده می شود.

اصول با کیفیت بالا شامل مواردی مانند محتوا است که بچه ها را تشویق می کند تا یک فرد خوب باشند. محتوایی که یادگیری و کنجکاوی را تشویق می کند ؛ محتوای متمرکز بر خلاقیت ، بازی و حس تخیل ؛ محتوایی که بر تعامل با مسائل دنیای واقعی تمرکز می کند. و محتوایی که تنوع ، برابری و شمول را ترویج می کند.

این اعلامیه پس از بررسی بیشتر نقش شرکت های فناوری در مورد رفاه خردسالان که از خدمات خود استفاده می کنند ، انجام می شود. در حال حاضر ، گوگل و یوتیوب ، اینستاگرام و TikTok به روزرسانی هایی را اعلام کرده اند که بر ایمنی و حریم خصوصی کاربران جوانتر آنها تأکید بیشتری دارد. یوتیوب همچنین کنترل های والدین جدیدی را راه اندازی کرد. این هفته Snap و TikTok نیز باید با اولین جلسه استماع کنگره خود روبرو شوند.

یوتیوب می گوید که به ارزیابی مجدد و به روز رسانی اصول خود در آینده ادامه خواهد داد.