آمازون کانال‌های رایگان راه‌اندازی می‌کند، علامت‌های چک به جی‌میل می‌آیند و OpenAI مولاهای بیشتری را افزایش می‌دهد

دوستان دوباره آن وقت هفته است – زمان بررسی هفته (WiR). برای کسانی که تازه وارد صحنه شده‌اند، WiR خبرنامه منظم TechCrunch است که بزرگترین داستان‌های فناوری در چند روز گذشته را مرور می‌کند. ما استدلال می کنیم که برای شخصی که در حال حرکت است، هیچ چیز بهتری وجود ندارد – اما البته، ما کمی مغرضانه هستیم.

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، یادآوری سریعی است که TC City Spotlight: Atlanta به سرعت در حال نزدیک شدن است. در 7 ژوئن، TechCrunch به آتلانتا می رود، جایی که ما میزبان یک مسابقه زمینی، یک سخنرانی در مورد اقتصاد برابری، یک میزگرد در مورد سرمایه گذاری در اکوسیستم آتلانتا و موارد دیگر خواهیم بود.

در جاهای دیگر، یک رویداد زنده TechCrunch با Persona و Index Ventures در 10 می برگزار می‌شود، که به نحوه همگامی Persona با تهدیدات جدید و اینکه چگونه Index یک حرکت پیش‌بینی‌آمیز برای شناسایی و پشتیبانی از Persona در اوایل انجام داده، خواهد پرداخت. و ما Disrupt را از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو داریم – کنفرانس سالانه ما مملو از جلسات و مصاحبه‌های متخصص با هدایت متخصصان با حرکت دهندگان و تکان دهنده‌ها در فضای فناوری است.

در حال حاضر، با توجه به این موضوع، در اینجا سرفصل های برتر آمده است.

بیشترین خوانده شده

آمازون کانال های رایگان را راه اندازی می کند: آمازون با معرفی کانال های تلویزیونی Fire در این هفته، محتوای رایگان و تبلیغاتی را دو برابر می کند. تجربه ویدیویی جدید، رایگان و با پشتیبانی از تبلیغات، که این هفته برای دستگاه های Fire TV ارائه شد، به طور مداوم در طول روز به روز می شود و در چندین منطقه در سراسر رابط Fire TV ادغام می شود. سارا گزارش ها.

به روز رسانی بیو برای بررسی: به طور خلاصه، یک باگ در توییتر به دارندگان چک آبی قدیمی اجازه می‌دهد با به‌روزرسانی بیوگرافی، نشان خود را پس بگیرند. خوانندگان به یاد می آورند که چک های آبی در توییتر زمانی نشان می داد که یک کاربر “تأیید شده” است، اما اکنون نشان دهنده این است که آنها برای سرویس اشتراک پریمیوم توییتر، Twitter Blue، پرداخت می کنند. کاربران تأیید شده ای که تصمیم به پرداخت نکردن به تازگی داشتند، با احتمال حذف چک آبی مواجه شدند – اما نه لزوماً برای همیشه، با قضاوت بر اساس اشکال.

گوگل گذرواژه‌ها را برای کلیدهای عبور حذف می‌کند: این هفته گوگل کلیدهای عبور را برای کاربران حساب کاربری گوگل در سراسر جهان عرضه کرد، تقریباً یک سال پس از آن که این شرکت – در کنار اپل، مایکروسافت و اتحاد FIDO – شراکتی را برای پیشبرد پذیرش رمز عبور اعلام کرد. با کلیدهای عبور، احراز هویت کاربران از طریق ابر با استفاده از جفت کلید رمزنگاری، در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از همان بیومتریک یا پین قفل صفحه که برای باز کردن قفل دستگاه‌هایشان استفاده می‌کنند، وارد وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها شوند.

مایکروسافت پگاسوس را معرفی کرد: مایکروسافت این هفته اعلام کرد که Startup Founders Hub، پلتفرم سلف سرویس خود را که منابع رایگان از جمله اعتبارات Azure را برای بنیانگذاران فراهم می کند، با یک برنامه انکوباتور جدید به نام Pegasus Program گسترش خواهد داد. مایکروسافت می‌گوید پگاسوس استارت‌آپ‌هایی را با محصولاتی انتخاب می‌کند که «نیاز بازار را برآورده می‌کنند» و تا سقف 350000 دلار اعتبار Azure، GitHub و LinkedIn به همراه پشتیبانی از مشاوران و همچنین «دسترسی به بهترین فناوری مایکروسافت» به آنها می‌دهد.

علامت های آبی به جیمیل می آیند: این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که گوگل قصد دارد برای تأیید هویت فرستندگان، علامت آبی را در کنار نام فرستندگان در جیمیل نمایش دهد. بر اساس گزارش‌ها، علامت‌های بررسی به‌طور خودکار در کنار شرکت‌هایی ظاهر می‌شوند که شاخص‌های برند موجود جی‌میل را برای ویژگی شناسایی پیام انتخاب کرده‌اند. عایشه.

OpenAI در خمیر چنگک می زند: OpenAI، استارت آپی که در پشت مدل پرکاربرد هوش مصنوعی مکالمه ChatGPT قرار دارد، حامیان جدیدی را انتخاب کرده است. در گزارشی اختصاصی، جگمیت و اینگرید فاش می‌کند که شرکت‌های VC، از جمله Sequoia Capital، Andreessen Horowitz، Thrive، K2 Global و Founders Fund، بیش از 300 میلیون دلار در OpenAI سرمایه گذاری کرده‌اند که ارزش شرکت را بین 27 تا 29 میلیارد دلار برآورد می‌کند.

اپل اصلاحات امنیتی را منتشر کرد: روز دوشنبه، اپل اولین دسته از وصله‌های «امنیت سریع» در دسترس عموم را منتشر کرد که هدف آن رفع سریع آسیب‌پذیری‌های امنیتی است که تحت بهره‌برداری فعال هستند یا خطرات قابل توجهی برای مشتریانش ایجاد می‌کنند. اپل می‌گوید که این وصله‌ها که به‌طور پیش‌فرض فعال می‌شوند، در نظر گرفته شده‌اند تا به مشتریان اجازه دهند دستگاه‌های خود را سریع‌تر از ارتقای نرم‌افزاری معمولی به‌روزرسانی کنند.

مشک کمتر راضی است: یک پرونده افترا که علیه ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا توسط منتقد Randeep Hothi مطرح شده بود، در حال پایان است و گزارش شده است که ده میلیاردر بزرگ را به همراه داشته است. وکلای مدافع هوتی – یکی از اعضای برجسته جامعه فروشندگان کوتاه TSLAQ در توییتر که به عنوان یک بدبین به طرح‌های گیگاکارخانه و فناوری «خودرانی کامل» تسلا به شهرت رسید – در بیانیه‌ای گفتند که ماسک خواستار تسویه حساب نزدیک به سه ساله شده است. مورد قدیمی در ماه مارس.

یک LLM جدید برای الکسا: اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، در جریان تماس سه ماهه اول شرکت در این هفته گفت که آمازون در حال ساخت یک مدل زبان بزرگ «تعمیم‌شده و توانمندتر» برای تقویت الکسا است. او اضافه کرد که اگرچه آمازون دارای یک LLM است که الکسا را ​​تقویت می کند، اما آمازون در حال کار بر روی یکی از این ابزارها است که توانایی بیشتری نسبت به الکسا فعلی دارد.

سمعی

پادکست های پایدار TechCrunch روز به روز بیشتر می شود – و همه چیز با کیفیت است. این هفته، افراد Equity به First Republic Bank، تعطیلی Poparazzi، خرید Databricks، چه کسی با Stripe روبه‌رو می‌شوند، افزایش دورهای نزولی و اینکه چرا Bluesky احساس کمتری خاکستری در آن‌ها داشت را پوشش داد. در همین حال، Found با Stefan Bauer در مورد اینکه چگونه شرکت او، Marker Learning، هزینه ارزیابی ناتوانی های یادگیری را با انجام آنها از راه دور کاهش می دهد صحبت کرد. Chain Reaction با جیک چروینسکی، مدیر ارشد سیاستگذاری در انجمن بلاک چین، یک سازمان غیرانتفاعی که بر ترویج سیاست “طرفدار نوآوری” برای جهان دارایی دیجیتال متمرکز است، مصاحبه کرد. در پادکست TechCrunch – که مانند WiR، هفته را در اخبار فناوری پوشش می دهد – دیوین در مورد اینکه آیا رویکرد متا برای انطباق ممکن است سرانجام به پایان برسد صحبت کرد. و در آخر، TechCrunch Live مشخصات Sam Chaudhary، موسس ClassDojo، و Chris Farmer، بنیانگذار و مدیر عامل SignalFire را در مورد بازی طولانی در edtech، سرمایه گذاری در شرکت هایی که عجله ای برای کسب درآمد ندارند و “بیگانه” معرفی کرد. مزیت – فایده – سود – منفعت.”

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند – که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

آینده ابری: سهام Lyft به دنبال نتایج سه ماهه اول غول سواری ایالات متحده و نظرات آن در مورد سه ماهه جاری و اینکه چگونه موقعیت استراتژیک جدید آن بر رشد و اقتصاد آن در سه ماهه آینده تأثیر می گذارد، در حال فروش است. اما لزوماً دلیلی برای وحشت وجود ندارد. الکس و آنا در مورد روش جدید Lyft و مزایای بالقوه آن بنویسید که چندین مورد از آنها وجود دارد.

پایین اما نه بیرون: در سال گذشته، همه پیش‌بینی می‌کردند که محیط خروجی خاموش و بازار سرمایه‌گذاری بی‌صدا، حسابی را برای بسیاری از شرکت‌های در مرحله آخر به همراه خواهد داشت. راندهای پایین مفهومی منفی دارند و اغلب به عنوان تقصیر شرکت یا موسس تفسیر می شوند. اما در بازاری که به نظر می رسد همه چیز رو به نزول است، آنها نباید به این معنی باشند که یک شرکت یا بنیانگذاران آن اشتباه کرده اند – شما اغلب نمی توانید به آن کمک کنید. ربکا می نویسد.

ChatGPT، با edtech آشنا شوید: سهام شرکت edtech Chegg در این هفته حتی پس از گزارش این شرکت نتایج سه ماهه اول که بهترین انتظارات تحلیلگران را داشت، سقوط کرد. مدیران این شرکت در تماس با درآمد خود خاطرنشان کردند که ChatGPT توانایی خود برای اضافه کردن مشترکین جدید را کاهش می دهد و نه تنها به طور بالقوه رشد را کند می کند، بلکه باعث ایجاد عدم اطمینان در توانایی آن برای پیش بینی نتایج مالی آینده می شود. الکس و ناتاشا ام تو عمیق تر


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 15 مه با خرید کارت خود تا 800 دلار صرفه جویی کنید و با کد تبلیغاتی WIR، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.