آیا LED ها در نهایت می توانند جایگزین خورشید شوند؟ – TechCrunch

کشاورزی 10000 ساله دارد تاریخ، و این عمدتاً تاریخ فناوری است. پیشرفت‌ها از گاوآهن و چرخ تا محوطه‌ها و معجزات مکانیکی مدرن تراکتورها و سورت‌کننده‌های گازسوز به طور مداوم بازده محصولات را بهبود بخشیده است و به بشریت اجازه می‌دهد از ده‌ها میلیون نفر به جمعیت جهانی که پیش‌بینی می‌شود در قرن حاضر به بیش از 10 میلیارد نفر برسد، گسترش یابد.

وقتی نوبت به مراحل بعدی آن دوره طولانی نوآوری می رسد، به نظر می رسد کشاورزی عمودی دارای تمام ویژگی های مناسب باشد. کنترل‌های دقیقی که با تجزیه و تحلیل داده‌ها پشتیبانی می‌شوند، می‌توانند کیفیت غذا را کالیبره کنند و منجر به بهبود بیشتر در بازده و کاهش ورودی‌های خام مانند آب شود. این در زمانی که آب و هوای جهان به طور فزاینده ای در نقطه شکست قرار دارد، بسیار مهم است.

بهره وری انرژی لامپ ها یا سیستم های تولید را می توان بهبود بخشید، اما نه بی نهایت، بنابراین محصولات داخلی همیشه به شدت به برق و سایر پشتیبانی های صنعتی وابسته خواهند بود.

برای Bowery Farming، هیچ فناوری برای بهینه سازی آنقدر کوچک نیست، و هیچ داده ای برای ردیابی آنقدر ناچیز نیست. این استارت‌آپ در کنار هم امیدوار است که آینده کشاورزی را تنظیم کند – و در این فرآیند یک خندق رقابتی ایجاد کند. برای اینکه در نهایت یک شرکت با ارزش ایجاد کند، نه تنها نیاز به ساخت فناوری متمایز، بلکه همچنین ایجاد یک نام تجاری با مصرف کنندگان دارد، که در قسمت پایانی این TC-1 به آن خواهیم پرداخت.

در بخش‌های اول و دوم، تاریخچه کشاورزی عمودی، ریشه‌های Bowery و چگونگی توسعه محصولات را پوشش دادم. در این بخش سوم، زیرساخت‌های فناوری اصلی شرکت را بررسی می‌کنم، بررسی می‌کنم که چگونه پیشرفت‌های تنها یک جزء، ال‌ای‌دی‌ها، کشاورزی عمودی را دوام می‌آورد و بررسی می‌کنم که چقدر می‌توان انتظار داشت Bowery با افزایش مقیاس، صرفه‌جویی در آب و هوا را کاهش دهد.

لتوکس

ما نمی توانیم Bowery را بدون توضیح BoweryOS درک کنیم. این سس مخفی است که سیستم‌های خودکار، حسگرها و جمع‌آوری داده‌ها را به یک سیستم عصبی مرکزی متصل می‌کند. این شرکت در مورد جزئیات دقیق صحبت می کند، اما خاطرنشان می کند که توانایی تکرار سریع سیستم رشد خود را در مزارع جدید باز می کند.

ایروینگ فاین، بنیانگذار و مدیر عامل Bowery Farming، می گوید: “شما می توانید بزرگترین کشاورز جهان در سالیناس ولی باشید، و من شما را انتخاب می کنم و به نیوجرسی می آورم و این دانش منتقل نمی شود.” “شما سیستم عامل Bowery را در داخل آن مزرعه قرار می دهید، و مزرعه اکنون دانش و درک هر محصولی را که تا به حال رشد کرده ایم و هر فرآیندی را که تا به حال اجرا کرده ایم بلافاصله در اختیار دارد. در اصل، کاری که ما واقعاً انجام می‌دهیم، ساختن یک شبکه توزیع‌شده از مزارع است که به موجب آن هر مزرعه جدیدی که وارد آن شبکه می‌شود، از دانش جمعی شبکه‌ای که قبل از آن بود بهره می‌برد.»