امروز چقدر جذب سرمایه برای استارت آپ ها سخت است؟

سلام دوستان!

اگر مؤسسی هستید که به دنبال جذب اولین سرمایه خارجی خود هستید یا استارتاپ شما کمی دورتر از خط است، باید بدانید در دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر چه می گذرد. نگران نباشید، خدمه TechCrunch+ پشت شما هستند.

با استفاده از پوشش سریع TechCrunch از دوره‌های تأمین مالی استارت‌آپ‌ها، عمیقاً در حال بررسی روندهای جهانی هستیم که اشتهای سرمایه‌گذاری را شکل می‌دهند تا بفهمیم استارت‌آپ‌ها چگونه به واقعیت جدید و محافظه‌کارانه‌تر واکنش نشان می‌دهند.

خبر خوب این است که در حالی که روزهای خوب سال 2021 به سرعت در آینه دید عقب می نشیند، هنوز سرمایه زیادی در جریان است. مطمئناً در مقایسه با زمان‌های فراوان کمتر است، اما هر ماه میلیاردها و میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌شود. در اینجا جدیدترین موارد از میزهای ما آمده است:

  • وضعیت بازی: برخی از بنیان‌گذاران با فشرده‌سازی زمان بین افزایش سرمایه اولیه و سری A خود، کاهش سرعت را کاهش می‌دهند. یک استارت‌آپ کار را در کمتر از نیم سال انجام داد! و در حالی که فعالیت سرمایه گذاری خطرپذیر سنتی کند می شود، سافت بانک نمی تواند به سرمایه گذاری خود ادامه ندهد، و همه قوانین جدیدی در مورد بدهی های خطرپذیر در دنیای پس از بانک سیلیکون ولی وجود دارد.
  • آنچه سرمایه گذاران می خواهند: خوب، تخصیص معامله، به طور طبیعی. اما با کمال تعجب، سرمایه گذاری مخاطره آمیز متمرکز بر هوش مصنوعی تا کنون در سال 2023 در مقایسه با نتایج قبلی بسیار کم بوده است. و علیرغم عملکرد قوی، صنعت امنیت سایبری اشتیاق کافی برای اصلاح کاهش علاقه سرمایه‌گذاری به استارت‌آپ‌ها برای امنیت دیجیتال ایجاد نکرده است.
  • با این حال، اخبار همه چیز بد نیست. لیزینگ مخاطره‌آمیز می‌تواند به سرپا نگه‌داشتن استارت‌آپ‌های متمرکز بر سخت‌افزار کمک کند و از خاکستر یک بخش، با ادامه نوآوری استارت‌آپ‌ها در صنعت، می‌توانیم شاهد رونق جدید فناوری بیمه باشیم.

خدمه TechCrunch+ هر روز مشغول جویدن داده‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صحبت با بنیان‌گذاران در مورد وضعیت فعلی بازی و کار برای جمع‌آوری اخبار مجزا در روندها و روایت‌ها هستند تا بتوانید بر روی بهترین کاری که انجام می‌دهید تمرکز کنید: ساخت.

به زودی میبینمت!