انواع لوله های آبرسانی کشاورزی ساختمانی و جمع آوری فاضلاب را بشناسید

لوله های آزبست-سیمان از مخلوطی از سیمان و الیاف آزبست ساخته می شوند و تاکنون از لوله های پرمصرف دنیا در آبرسانی شهری بوده اند. دو نوع سیستم وزنی معمول در دنیا برای اندازه گیری وزن لوله وجود دارد. البته لازم به ذکر است که این لولهها در متراژهای مختلف و بر اساس سفارش مشتری تولید میشود. در حین فرایند تولید این محصول، میتوان قطر لوله را به اندازه دلخواه تغییر داد؛ بنابراین میتوان این لوله را در قطرهای مختلف و با هزینه کم تولید کرد و به همین علت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و در فرایندهای صنعتی و تولیدی از این محصول استفاده میکنند.

وصاله ای است که برای تغییر جهت به اندازه 90 درجه در لوله کشی از آن استفاده می شود. اصولاً در هر شبکه لوله کشی، از جمله لوله کشی فاضلاب ساختمان تثبیت درست شبکه بسیار نقش تعیینکنندهای دارد. حتی سخت ترین مقررات زیست محیطی در ایالات متحده هم اکنون لوله کشی PEX را تایید می کند و تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب از لوله های PEX خطرات سلامتی ندارد.

این مدل از لوله های کاروگیت هم در داخل و هم در خارج مدور هستند. لوله های کاروگیت یکی از مدرن ترین و جدید ترین مدل لوله ها هستند. یکی از انواع لوله کاروگیت، نوع c آن است. قطعه دوم مورداتصال را وارد واشر لاستيكي نموده به طوري كه لبه آن روي رگه برجسته مياني قرار گيرد .

ابزاری استوانه ای شکل می باشد که به منظور وصل کردن دو تکه لوله یا فیتینگ به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. لوله کاروگیت به عنوان لوله های خنک کننده نیز، مورد استفاده قرار می گیرند. در راه سازی، بیشتر از لوله های پلی اتیلن کاروگیت به عنوان مجاری عبور آب استفاده می لوله بدون درز فشار قوی شود. لوله های پلی اتیلن به دلیل مقاومت در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی دارای طول عمر بالایی هستند. نصب آسان و دارای اتصالات انعطاف پذیر.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوله فولادی بدون درز رده 40.