اوه، استفاده از کریپتو و شاهدانه با هم ترکیب نمی شوند

اسموکلند می گوید: استفاده از رمزارز به عنوان یک گام واسطه، به طور بالقوه می تواند به عنوان کلاهبرداری بانکی تلقی شود.

زندگی به سراغت می آید سریع. چند ماه پیش نوشتم که اسموکلند چگونه در حال آزمایش شکافی برای فروش حشیش با کارت اعتباری است. ظاهراً آزمایش ناموفق بود.

«پس از بررسی بیشتر، متوجه شدیم که روشی که در مقاله توضیح داده شده است، می‌تواند به عنوان کلاهبرداری بانکی تلقی شود. جف دیلون، مدیر بازاریابی و تجارت الکترونیک اسموکلند در ایمیلی به TechCruch گفت در نتیجه، شریک فرآیند ما رابطه ما را خاتمه داده است.

به نظر می رسد اسموکلند اولین فروشنده ای نیست که از این موضوع گزیده شده است.

Posabit یک سیستم تخصصی نقطه فروش برای داروخانه ها است. در مقطعی امکان خرید کریپتو با کارت اعتباری و استفاده از آن برای خرید علف های هرز را ارائه کرد، اما این امکان از پیشنهاد فعلی آن ناپدید شده است. در واقع، این سایت سوالات متداول خود را با بیانیه ای به روز کرد و گفت: «چرا پردازش کارت اعتباری غیرقانونی است؟ (…) ساده: شاهدانه در سطح فدرال به عنوان یک ماده کنترل شده در جدول 1 طبقه بندی می شود که آن را غیرقانونی می کند. این مانع از کار پردازشگران پرداخت اعتباری عمدی با مشاغل حشیش می شود.

Eaze، یکی دیگر از رقبای اسموکلند، این را نیز امتحان کرد و از USDC استیبل کوین دایره برای شارژ مشتریان استفاده کرد. با این حال، دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه جنوبی نیویورک به راه حل های خود نگاه بسیار مبهمی داشت و در یک یادداشت همه جانبه بیان کرد که «این طرح شامل فریب تقریباً همه شرکت کنندگان در شبکه پردازش پرداخت، از جمله بانک های صادرکننده و اعتبار بود. اتحادیه‌ها در ایالات متحده و ویزا و مستر کارت، از طریق استفاده از نام‌های تجار جعلی، مکان‌های تجاری جعلی، توصیف‌های جعلی از فعالیت‌های تجاری، و توصیف‌کننده‌های جعلی تاجر.»

این تفاهم نامه ادامه دارد،[the Eaze founders] همچنین با دیگران کار کرد و به آنها دستور داد تا کدهای دسته‌بندی تجاری نادرست (“MCC”) را برای تراکنش‌های ماری جوانا اعمال کنند تا ماهیت آن تراکنش‌ها را پنهان کنند و ظاهر نادرستی ایجاد کنند که تراکنش‌ها کاملاً با ماری جوانا ارتباطی ندارند.

به عبارت دیگر: به نظر می رسد که دولت همچنان به دیدگاه مبهم در مورد دور زدن قوانین فدرال در مورد پردازش پرداخت ادامه می دهد. اگرچه این امر سرعت تیم اسموکلند را کاهش نمی دهد:

دیلون گفت: «ما اکنون با یک راه‌حل خدمات بازرگانی تحت حمایت بانک که به کاربران امکان می‌دهد با کارت اعتباری پرداخت کنند، پیش می‌رویم، و خاطرنشان می‌کند که این شرکت همچنان در تلاش است تا بتواند کالاهای خود را بفروشد و کارت‌های اعتباری را شارژ کند. ما به تاریخ 20/4 آینده نزدیک می شویم و داشتن توانایی پردازش کارت های اعتباری یک مزیت استراتژیک قابل توجه برای ما خواهد بود.