برنامه تناسب اندام جدید مارول Marvel Move ابرقهرمانان را به برنامه تمرینی شما می آورد

اگر تا به حال خواسته‌اید در حین دویدن به صدای هالک که در گوشی‌هایتان فریاد می‌زند گوش دهید، این فرصت شماست. امروز، مارول اپلیکیشن تناسب اندام موبایلی جدید خود، Marvel Move را معرفی کرد که شامل روال‌های دویدن فراگیر مبتنی بر صوتی با شخصیت‌های محبوب کمیک مارول است.

Marvel Move بخشی از همکاری با Six to Start، یکی از سازنده‌های برنامه تناسب اندام محبوب، Zombies, Run است! که در آن کاربران شخصیت اصلی یک درام آخرالزمانی هستند و از جمعیت زامبی ها فرار می کنند. به گزارش Six to Start، این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از 10 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد.

اپلیکیشن تناسب اندام مارول به روشی مشابه کار می کند، با این حال این بار، پنج خط داستانی در حال انجام برای کاربران وجود خواهد داشت که می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

  • آموزش Thor & Loki: Asgard 5K – با هدایت ثور و لوکی، کاربران 24 تمرین کاملاً صوتی را در طول هشت هفته دریافت می کنند. این برنامه توسط متخصص طراحی شده است تا شما را برای 5K کامل آموزش دهد.
  • X-Men: Age of ORCHIS – شنوندگان برای کار در کنار مردان ایکس در کراکوا استخدام می شوند، جایی که باید جهش یافته ها را نابود کنند. داستان صوتی دارای شخصیت هایی مانند ولورین، استورم، ژان گری و غیره است.
  • هالک: هالک ویل – فرار از مقامات با بروس و بتی بنر که سعی دارند هالک را از دنیا پنهان کنند.
  • Daredevil: درجه ترمینال – به عنوان دانشجویان جدید در یک دانشکده حقوق معتبر، شنوندگان دردویل را ملاقات می کنند و به او کمک می کنند تا یک عالم اموات و جنایتکار خطرناک را سرنگون کند.
  • Doctor Strange و Scarlet Witch: In Dreams – راهنمای تور صوتی با Doctor Strange و Scarlet Witch، جایی که برای فرار از مکانی که هرگز ندیده اید به کمک نیاز دارید.

Marvel و Six to Start ادعا می‌کنند که این تمرین‌ها برای کاربران با تمام توانایی‌ها است. بنابراین، می‌توانید پیاده‌روی، دویدن، دویدن یا پیگیری فعالیت‌های خود را در حالی که روی ویلچر هستید انتخاب کنید. Marvel Move به کاربران این امکان را می‌دهد تا کنترل کاملی بر زمان و مسافت دویدن خود داشته باشند، با توانایی تشدید یا کاهش سرعت تمرین.

Marvel Move قرار است در تابستان برای دستگاه‌های iOS و اندروید عرضه شود. این برنامه از طریق برنامه آینده ZRX Six to Start در دسترس خواهد بود و 74.99 دلار در سال هزینه دارد. برای مقایسه، زامبی، اجرا! در حال حاضر 5.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال هزینه دارد.

با این حال، اگر کاربران در Marvel Move Founders Club با قیمت 99 دلار ثبت نام کنند، یک اشتراک دو ساله برای Marvel Move، یک ماه رایگان Zombies، Run!، یک آزمایش رایگان برای Marvel Unlimited (سرویس اشتراک کمیک) و دعوت به خصوصی دریافت می کنند. پخش زنده پرسش و پاسخ

رایان پناگوس، معاون رئیس مارول، گفت: “هواداران مارول ارتباط عمیقی با خط داستانی در کمیک‌ها دارند، بنابراین ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آنها، همراه با طرفداران جدیدترمان، ماجراجویی‌های جدیدی را با شخصیت‌هایی که می‌شناسند و دوستشان دارند، تجربه کنند.” مدیر خلاق، در بیانیه ای. من سفر تناسب اندام خودم را با زامبی ها شروع کردم، بدو! برنامه تمرینی سال‌ها پیش، و می‌توانم به‌طور محرمانه بگویم که دنیای مارول در شرایطی که می‌خواهد برای طرفداران ما یک ماجراجویی حماسی در تناسب اندام به ارمغان بیاورد، در دستان بسیار خوبی است!»