جنرال موتورز و جنرال الکتریک موافقت کردند که مواد کمیاب خاکی مورد استفاده در تولید الکتریکی را توسعه دهند – TechCrunch

جنرال موتورز در علامت دیگری مبنی بر مصمم بودن خودروسازان برای جلو افتادن از زنجیره تامین ، چهارشنبه اعلام کرد که یک تفاهم نامه (MOU) با جنرال الکتریک برای تامین مواد کمیاب خاکی ، از نوع مورد استفاده برای تولید وسایل نقلیه برقی و تجهیزات انرژی پاک

این قرارداد غیر الزام آور با بازوی انرژی پاک GE ، GE Renewable Energy است. این همکاری علاوه بر مواد کمیاب خاکی ، راه هایی را برای بهبود منابع آهن ربا ، مس و فولاد الکتریکی نیز بررسی خواهد کرد.

در ابتدا ، این همکاری بر ایجاد یک زنجیره تامین برای تولید آهنربا در آمریکای شمالی و اروپا متمرکز خواهد شد – بسیار مهم ، زیرا تولید کنندگان اصلی آهن ربا در کشورهایی مانند چین ، برزیل و هند هستند. این دو شرکت همچنین زنجیره های تأمین جدید مس و “eSteel” را بررسی می کنند ، ماده ای که در بخشی از مواد بازیافتی تشکیل شده است ، برای استفاده در موتورهای کششی خودرو و تولید انرژی تجدیدپذیر.

این توافقنامه نشانه دیگری است که نشان می دهد خودروسازان آمریکای شمالی تمایل دارند وابستگی خود را به کشورهای خارجی برای مواد معدنی مهم کاهش دهند. این اخبار موجه است زیرا هم جو بایدن ، هم رئیس جمهور سابق و هم دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، خواستار افزایش منابع داخلی مواد معدنی مانند مس و لیتیوم شده اند تا در انتقال به همه چیز برقی ، رقابتی باقی بمانند.

در آن نقطه ، دو شرکت گفتند که به دنبال مشارکت از طریق سیاست عمومی نیز هستند و به دنبال سیاست هایی هستند که از ایجاد زنجیره های تامین آمریکای شمالی و اروپایی برای این مواد حمایت کنند.

شیلپان امین ، نایب رئیس زنجیره خرید و تامین جهانی جنرال موتورز ، در بیانیه ای توضیح داد: “یک زنجیره تامین امن ، پایدار و مقاوم برای مواد خودروهای برقی برای اجرای چشم انداز جنرال موتورز در آینده تمام برقی بسیار مهم است.” موتورها یکی از مهمترین اجزای بستر Ultium Platform ما هستند و مواد خاکی کمیاب سنگین و سبک جزء ضروری آهنرباهای موتور ما هستند. “