سقراط 3 میلیون دلار برای ایجاد سیستم مدیریت وظیفه داده مبتنی بر توسعه برای توسعه دهندگان نیاز دارد-TechCrunch

Socrat ، یک استارتاپ در مراحل اولیه که می خواهد اطلاعاتی را در مورد سیستم مدیریت وظیفه متمرکز بر توسعه دهندگان به ارمغان بیاورد ، امروز از سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری از Unusual Ventures ، Overtime.vc و چند فرشته صنعتی خبر داد. این شرکت همچنین از امروز بتای عمومی نرم افزار را باز می کند.

شایان ذکر است که سقراط این سرمایه گذاری را در ماه مه سال 2020 دریافت کرد. این شرکت مخفیانه فعالیت می کرد و امروز برای اولین بار بودجه خود را اعلام می کند.

موسس و مدیرعامل شرکت نولان رایت می گوید که می خواهد نوع جدیدی از سیستم مدیریت وظیفه را با استفاده از داده ها برای تصمیم گیری ایجاد کند. رایت توضیح داد: “سقراط اولین سیستم مدیریت وظیفه است که از ابتدا برای استفاده از داده و علم داده برای کمک به افراد و تیم ها برای کار بهتر ساخته شده است.”

این کار را با اجازه دادن به توسعه دهندگان به طور معمول انجام می دهد ، در حالی که سقراط در پشت صحنه همه داده های مهم را ردیابی می کند. وی گفت: “سپس ما این موضوع را برمی گردانیم و به شما بینش می دهیم که چگونه کار می کنید و چگونه می توانید بهتر کار کنید.”

این محصول بر توسعه دهندگان و سرپرستان تیم متمرکز است ، اما رایت می گوید که او همچنین می خواهد به مدیران مهندسی بینش بیشتری در مورد آنچه در داخل سازمان های آنها می گذرد بدهد. او گفت: “ما همچنین می خواهیم آن را برای مدیران طراحی کنیم ، بنابراین ما همچنین سعی می کنیم به برخی از سوالات مهمتری که رهبران مهندسی سعی در پرسیدن آنها دارند پاسخ دهیم.” این به عنوان مثال می تواند مربوط به این باشد که آیا پرسنل بیشتری مشکل بهره وری را حل خواهند کرد.

در حالی که نرم افزار از ابزارهای داخلی برای ردیابی بیشتر این اطلاعات استفاده می کند ، بدیهی است که می تواند از پیوند به سایر سیستم های کاری سود ببرد ، و اولین چنین ادغامی با GitHub است. “ما نه تنها کارهایی مانند اتوماسیون مربوط به ادغام مانند انجام وظایف خودکار بر اساس تعهدات را انجام می دهیم ، بلکه داده های زیادی را از مخزن git استخراج می کنیم تا در واقع بینش هایی از جمله مدت زمان بررسی کد ، مدت زمان انجام آن را ارائه دهیم. رایت گفت ، ویژگی ها به طور کلی و مواردی که باید بررسی شوند ، ادغام می شوند.

این شرکت تنها شش کارمند دارد ، از جمله بنیانگذاران ، و قصد دارد چهار نفر دیگر را تا پایان سال اضافه کند. رایت می گوید تیم در حال حاضر متنوع است و او قصد دارد تلاش کند که این روند را حفظ کند. “ما در حال حاضر یک گروه واقعاً متنوع داریم و برای ما مهم است. این فقط در مورد دریافت دیدگاه های مختلف در مورد مسائل است و بنابراین این نوع ماست … و این پادزهر تفکر محدود است. “

این نرم افزار با حدود 10 شریک طراحی در حالت آزمایشی خصوصی قرار گرفته است. همانطور که امروز آن را برای بتا عمومی باز می کنند ، برنامه برای راه اندازی کامل در سال آینده است. اگرچه این رویکرد می تواند برای بسیاری از گروه های کاری فراتر از توسعه دهندگان اعمال شود ، اما به عنوان یک استارتاپ در مراحل اولیه ، این شرکت تصمیم گرفته است تا برای مراحل اولیه بر روی توسعه نرم افزار تمرکز کند.