لاک پشت تحویل رباتیک از راه دور را به فروشگاه های راحت در سراسر ایالات متحده گسترش می دهد – TechCrunch

لاک پشت روبات های تحویل از راه دور خود را به فروشگاه های زنجیره ای در سراسر ایالات متحده از طریق مشارکت استراتژیک دو ساله جدید با King Retail Solutions (KRS) ، یک شرکت استراتژی تجاری خرده فروشی مستقر در آیداهو با ردپای ملی ، گسترش می دهد. بر اساس این توافقنامه ، KRS بیش از 500 وسیله نقلیه تحویل پیاده رو Tortoise را مجدداً می فروشد و توزیع می کند تا به مشتریان فروشگاه راحتی خود گزینه های تحویل مقرون به صرفه و همان روز در مایل آخر را ارائه دهد.

همکاری های اخیر با تامین کننده تدارکات آخرین مایل AxelHire، فروشگاه زنجیره ای Shoprite و مارک فروشگاه های تجاری مارکت انتخاب یک تغییر بزرگ را به سمت تحویل رباتیک برای Tortoise نشان می دهد ، راهی که به آن اجازه می دهد روبات های خود را در طیف وسیعی از بازارها وارد کند. این شرکت در ابتدا در سال 2019 تاسیس شد تا از راه دور اسکوترهای مشترک را در محل پارک یا تقاضا متعادل کند ، اما کاهش استفاده از وسایل نقلیه کوچک در طول همه گیری باعث شد تا لاک پشت به شدت به تحویل برسد ، صنعتی که همچنان در حال رشد است زیرا مشتریان بیشتری انتظار دارند ظرف چند ساعت پس از سفارش وارد شوید

دیمیتری شولنکو ، مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی می گوید: “همه با این واقعیت جدید بیدار می شوند که همان روز عادی جدید است ، و این در هر جنبه ممکن پایدار نیست که انتظارات مصرف کننده با افرادی که 20 ساعت در ساعت تحویل می گیرند ، برآورده شود.” بنیانگذار لاک پشت. “ریاضیات کار نمی کند.”

به خصوص زمانی که هزینه تحویل کالا بر عهده مشتری باشد. خریداران آنلاین Whole Foods Market در شش بازار کلان شهرها به زودی 9.95 دلار شارژ می شود برای تحویل همان روز ، مزیتی که قبلاً رایگان از عضویت شرکت مادر Amazon در Prime دریافت می شد.

شوولنکو گفت: “دو سال پیش ، برای مدیرعامل عادی مواد غذایی ، تجارت الکترونیک شاید هشتمین مورد در فهرست اولویت های آنها بود.” “در حال حاضر ، این شماره یک برای همه است.”

تحویل فروشگاه های رفاهی در حال تبدیل شدن به یک بخش رو به رشد در کنار بازارهای تحویل غذا و مواد غذایی درخواستی است. بین هفته های اول و آخر سال 2020 ، هزینه آنلاین فروشگاه های رفاهی 346 درصد افزایش یافته است گزارش توسط ادیسون ترندز، یک شرکت تجزیه و تحلیل بینش مصرف کننده.

KRS طیف وسیعی از راه حل ها را از مشتریان زنجیره ای راحتی به مشتریان ارائه می دهد ، از مدیریت فروشگاه راحت و POS خودکار ، توسعه برنامه ، هوش تجاری و سفارش همه کاره. این شرکت روبات های تحویل لاک پشت را به طور کامل با هزینه هر یک در حدود 5000 دلار خریداری می کند. سپس واحدها را به مشتریان اجاره می دهد ، به احتمال زیاد به صورت خرید همراه با خدمات دیگر. لاک پشت و چندین نیرو از پیمانکاران مستقل آن همچنان کسانی هستند که مسیرهای ربات را رانندگی می کنند و ماهانه بر اساس کیلومتر رانندگی هزینه دریافت می کنند.

وسایل نقلیه لاک پشت برای حمل و نقل هایی که بیش از سه مایل از فروشگاه فاصله ندارند ، بر اساس عمر باتری ، مناسب هستند ، اما می توانند تحویل پنج مایل را در یک نوبت انجام دهند. اگر یک خرده فروش حداقل سه بار در این مدت تحویل دهد ، می تواند هزینه اجاره ماهانه را به راحتی بازپرداخت کند ، Shevelenko گفت ، به ویژه اگر آنها در بازاریابی یک ربات مارک دار که در مورد پیشنهادات یک فروشگاه صحبت می کند ، نقش داشته باشند.

روبات ها با سرعت متوسط ​​4 مایل در ساعت حرکت می کنند ، به این معنی که می توانند در کمتر از 20 دقیقه به مقصد تحویل 1 مایل دورتر برسند و می توانند حدود 8 تا 10 مورد تحویل را در ساعات عادی تحویل انجام دهند.

لاک پشت به مشتریان خرده فروشی API و پورتال های وب انعطاف پذیر می دهد تا خرده فروشان بتوانند تجربه سفارش را سفارشی کنند. معمولاً به مصرف کنندگان مشتاق خرید یک کیسه Doritos و یک وان بن و جری از فروشگاه رفاه محلی خود ، در محل فروش رباتیک تحویل داده نمی شود. در عوض ، پس از خرید ، مصرف کننده پیامی دریافت می کند که از آنها می پرسد آیا دوست دارند غذاهای خود را از طریق ربات تحویل دهید. اگر آنها پاسخ مثبت بدهند ، به روزرسانی متنی یا به روزرسانی های برنامه خرده فروشی را دریافت می کنند که روبات در راه است. یک پیوند منحصر به فرد که از طریق پیام کوتاه ارسال می شود ، قفل محفظه را باز می کند و پیام های از پیش ثبت شده در خود ربات به مشتری اطلاع می دهد که وقتی قفل آن باز شده است ، به کالاهای خود دسترسی پیدا کند.

زیبایی مدل تجاری لاک پشت در این است که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا چندین مورد استفاده مختلف را ارائه دهد ، از حمل و نقل شهری تا برون شهری ، تحویل مایل آخر تا مایل میانی.

منطق سیستم ما یکسان است. شما فقط به ما می گویید کدام ربات و کجا باید آن را برانید. ” “ما در واقع عاشق این نوع فرصت ها برای همکاری با مشتری پلت فرم هستیم که می تواند ما را در انواع مختلف جوامع قرار دهد.”

هرچه اجتماعات بیشتری لاک پشت بتواند روبات های تحویل دهنده خود را در آنجا قرار دهد ، سریعتر می تواند به هدف بلند مدت خود یعنی روبات های تحویل مستقل برسد. ویژگی همه استقرار آن استراتژی حضور در بازارها قبل از شروع به اجازه دادن به خودروهای خودران تجاری است ، به طوری که لاک پشت در حال حاضر زمانی که این بازارها به ناچار وسایل نقلیه خودران را قانونی می کنند وجود دارد. در همین حال ، دسترسی به موارد مختلف استفاده به Tortoise اجازه می دهد تا داده های مورد نیاز برای آموزش هوش مصنوعی خود را به طور مداوم جمع آوری کند.

شما برای انجام خودمختاری به مقدار زیادی داده مسیریابی محلی نیاز دارید و teleops م mostثرترین راه برای تجمیع آنها است. ”