نیو پس از مشارکت استراتژیک با Samsung Displays – TechCrunch ، سری A 15 میلیون دلاری را اعلام می کند

نیو ، a مستقر در تل آویو پلتفرم هنر دیجیتال که دسترسی به هنرهای دیجیتال را از هنرمندان و گالری های معاصر گرفته تا NFT ارائه می دهد ، امروز اعلام کرد که 15 میلیون دلار بودجه سری A را در پی مشارکت استراتژیک با نمایشگرهای سامسونگ در هفته گذشته بسته است.

این دور توسط L Catterton ، که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک بین LVMH و Catterton ، Entrée Capital و Pico Venture Partners است ، رهبری شد. سرمایه گذاران دیگری نیز از جمله Saga VC و همچنین هنرمندان برجسته ، مجموعه داران هنری ، موزه ها ، گالریست ها و معتمدان موسساتی مانند MOMA و Guggenheim و همچنین Shalom McKenzie که اخیراً CryptoPunk NFT را در Sotheby’s خریداری کرده اند ، به آن پیوستند. قبل از دور سری A ، نیو 8 میلیون دلار ، ابتدا از فرشتگان استراتژیک ، و پس از آن یک گردهمایی از موسسات در سال 2017 جمع آوری کرده بود.

Niio از سرمایه خود برای رشد جامعه هنرمندان خود و افزایش پلتفرم اشتراک و خرید برنامه خود که بلاک چین است ، استفاده می کند.بر اساس و شامل یک بازار قابل تجارت برای NFT ها و سایر دارایی های هنری دیجیتال خواهد بود.

“هنر دیجیتال تبدیل به یک رسانه اصلی پذیرفته شده شده است و بازار به دلیل رشد انفجاری NFT ها شتاب بیشتری گرفته است.” گفت مدیرعامل و بنیانگذار Niio راب اندرس. “تحول مردم اندرس افزود ، تجربه مهمترین و مهمترین لحظه برای فرهنگ در چند دهه گذشته است ، به گونه ای که هنرهای جدید را به روشی غیرقابل مشاهده در دسترس عموم قرار می دهد و تجربه می کند.

نیوفن آوری کاربران را قادر می سازد تا آثار هنری دیجیتالی را در هر صفحه یا بوم دیجیتالی در هر نقطه پخش کنند ، از بین بردن فاصله بین هنر و ایجاد بستری شبیه به آنچه خدمات پخش موسیقی و سرگرمی برای آلبوم ها و فیلم ها انجام داده است.

نیو، توسط راب اندرس و اورن موشه در سال 2014 تأسیس شد، ترکیب یک سرویس اشتراک قابل دسترسی در کنار توانایی افراد برای خرید آثار هنری چاپ شده NFT مستقیماً از هنرمندان ، گالری ها و صاحبان محتوا ، از طریق بازار عمومی آن یا از طریق معاملات خصوصی ، آندرس به TechCrunch گفت.

Niio خدمات اشتراک خود را در پایان سال 2021 راه اندازی می کند و بازار NFT خود را راه اندازی می کند-که باعث می شود Niio ، با حمایت جامعه جهانی متخصصان هنر ، جامع ترین راه حل نهایی برای رسانه هنری دیجیتال باشد و از هنر دیجیتال ممتاز اطمینان حاصل کند. اندرس ادامه داد ، به راحتی توسط هر کسی در هر صفحه ای قابل دسترسی است.

پلتفرم و بلاک چین Niio با ارائه ابزارهای Niio به جامعه جهانی متشکل از 6000 گالری ، موسسه و هنرمند از مشهور تا نوظهور ، هنرمندان را قادر می سازد تا کارهای خود را نیاز ، توزیع ، مدیریت و کسب درآمد کنند.

نییو برای همه هنرمندان آزاد خواهد بود ، برای همیشه به جامعه خلاق و توانایی هنرمندان در انتشار ، مدیریت و حفاظت از آثار زندگی خود احترام گذاشته و از آنها حمایت می کند.

وی افزود: “ما چشم انداز خود را برای بستری درک کرده ایم که قبل از هر چیز به هنرمندان قدرت می بخشد و باعث می شود آثار آنها به صورت دیجیتالی و در سطح جهانی قابل تجربه باشد. ما از اعتمادی که بیش از 6000 هنرمند به ما کرده اند خرسندیم – زیرا ما آنها را قادر به انتشار ، مدیریت محافظت و کسب درآمد از آثار زندگی خود می کنیم. “ بنیانگذاران اورن موشه گفت.

تقریباً 10،000 مشتری تجاری جهانی از پلت فرم Niio در دو تا سه سال گذشته استفاده کرده اند، اندرس گفتبه مشتریان از متخصصان هنری ، از جمله گالری ها ، موزه ها ، استودیوها و مدارس هنری ، گرفته تا مارک های لوکس ، هتل های زنجیره ای و توسعه دهندگان املاک ، که از 15000 اثر برتر موجود در این پلت فرم مشترک شده و نمایش می دهند ، تا میلیون ها نفر در سراسر جهان فضاها و مکانها در بیش از 30 کشور جهان ، آندرس گفتبه

اندرس گفت: “بیش از 1 میلیارد تلویزیون هوشمند در بازار وجود دارد و شریک ما سامسونگ 30 تا 40 درصد از بازار را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم پیشنهاد” آخرین مایل “را ارائه دهیم.”

بازار هنرهای دیجیتال پیش بینی می شود تقریبا به گفته آندرس ، 50 تا 100 میلیارد دلار تا سال 2025.

“هنر دیجیتال مدتهاست که در رادار ما در L Catterton است. ما در مورد آینده آن بسیار صعودی هستیم و ارزیابی مداوم ما از این بخش ما را به Niio رساند. ” “ما متقاعد شده ایم که رویکرد پلت فرم آنها شامل اشتراک و ارائه NFT همراه با شهرت آنها در جامعه هنرمندان منتقد و اعتبار از مشارکت آنها با سامسونگ – آنها را به یک رهبر بازار تبدیل می کند.”