پیدا کردن کلاهبرداری در دنیایی از معاملات سریع-TechCrunch

با سلام و بازگشت مجدد به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری ، که در آن اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

ما خدمه را دور هم جمع کردیم – ناتاشا و دنی و الکس – این بار دور صحبت به کلاهبرداری ، یکی از موضوعات مورد علاقه ما. مطمئناً ما در Luckin در فراز و نشیب ها صحبت کرده ایم و زمان بیشتری را صرف صحبت در مورد انفجار WeWork کرده ایم تا آنکه بخواهیم اعتراف کنیم. اما این جدیدترین مطالب نیست. اخیراً یک سری تقلب وجود دارد که توجه ما را جلب کرد. قلب قسمت امروز س aالی در مورد کلاهبرداری است و اینکه چه چیزی بیشتر این ممکن است به این معنا باشد: آیا تقلب بیشتر نشان می دهد که در حباب رو به رشد هستیم یا در مراحل بعدی حباب هستیم که در حال ترکیدن است؟

در اینجا آنچه را که برای درک س questionال خود به ما کمک می کند دریافتیم:

  • OpenSea به عنوان یک مدیر اجرایی متهم به مبادله NFT با اطلاعات داخلی می شود.
  • گلدمن ساکس ، Ozy Media و یک کنفرانس 40 میلیون دلاری اشتباه رفت – چگونه از گلدمن ساکس پول دریافت نکنیم و احتمالاً شرکت خود را همزمان غرق کنیم!
  • برنامه Annie و یکی از بنیانگذاران متهم به کلاهبرداری در اوراق بهادار ، 10 میلیون دلار+ تسویه می پردازند-اگر به مشتریان خود بگویید که از داده های آنها به شیوه خاصی استفاده نمی کنید ، و سپس این کار را انجام دهید ، و احتمالاً چیزی شبیه تقلب در اوراق بهادار را مرتکب شوید در همان زمان ، چه اتفاقی می افتد؟ این!
  • به مثالهای تاریخی بپردازیم ، ما همچنین نیکولا و لاکین و ترانوس را پرورش دادیم تا به ما کمک کنند تا در مورد تقلب خود و آنچه که نیست ، خط بکشیم.
  • با تعاریف خارج از راه ، ما این قسمت را با تلاش برای پاسخ به س complexال پیچیده و اصلی خود به پایان رساندیم. ما نتیجه نهایی را خراب نخواهیم کرد ، اما در اینجا یک نکته وجود دارد: چک ها با کمترین دقت و مراقبت سریع وارد استارتاپ ها می شوند و به نظر می رسد پول بسیار بیشتری در راه است.

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PDT ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PDT کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!