کارمندان در حال طراحی محل کار آینده هستند – TechCrunch

چرا به دفتر می رویم؟

این یک سوال لفظی نیست. آیا می خواهیم با افراد دیگر همراه باشیم و با هم کار کنیم؟ آیا ما به این دلیل می رویم که یک مکان اختصاصی است که به ما اجازه می دهد روی کارمان به شکلی منحصر به فرد تمرکز کنیم؟ آیا به این دلیل می رویم که معتقدیم لازم است “دیده شویم”؟ آیا ما می رویم چون فقط هستیم قرار است به، زیرا این همان کاری است که ما همیشه انجام داده ایم؟

در SAP ، نه تنها یافتن پاسخ این س questionsالات مهم است ، بلکه این است که کارکنان ما در پاسخ به آنها – و در ایجاد محل کار ترکیبی در آینده نقش داشته باشند.

همین تابستان ، ما یک برنامه آزمایشی کار جدید و ترکیبی را در دفاتر خود در پالو آلتو اجرا کردیم. ماه هاست که ما برنامه ها و تنظیمات مختلف طبقه ، برنامه های کاری مختلف ، پربارترین استفاده از فضا و ساختار و ترکیب ایده آل جلسات را آزمایش می کنیم. ما همچنین آموزش های مدیریت و رهبری، توانمندسازی و موارد دیگر را که برای این دنیای جدید مناسب است ارائه کرده ایم.

پس چه آموخته ایم؟ و چگونه می توانید برخی از درس ها را در کسب و کار خود اعمال کنید؟

شروع به کار: آنچه کارکنان ما باید می گفتند

بازخورد اولیه کارکنان-از قبل و در مراحل اولیه برنامه آزمایشی-نشان داد که تقاضا برای یک فضای کاری با استفاده بالا و پر انرژی وجود دارد. ما فقط باید راهی برای ساختن آن پیدا می‌کردیم تا مردم نه تنها در مواقعی که نیاز داشتند، بلکه زمانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند. بنابراین ، چه عواملی باعث می شود افراد بخواهند وارد دفتر شوند؟

تحقیقات ما چهار عامل اصلی را پیدا کرد:

یادگیری همتا به همتاکارکنان ما مشتاق ایجاد شبکه خود هستند و بسیاری از یادگیری همتا به همتا به عنوان فرصتی برای پیشرفت سریع حرفه خود و یادگیری نحوه ایجاد و نوآوری SAP بر روی محصولات خود یاد می کنند.

در حالی که اکثر فرصت های آموزشی ، آموزشی و یادگیری ما هنوز به صورت مجازی برگزار می شود ، ما در حال بررسی گزینه های ترکیبی هستیم تا به کارکنان این فرصت را بدهیم که در صورت تمایل با یکدیگر ملاقات کنند.

همکاریبر اساس تحقیقات ما، اگر کووید اجازه دهد، بسیاری از مردم تمایل به تعامل حضوری دارند. تماس‌های ویدیویی ممکن است کاربردی باشند، اما هیچ چیز با توانایی نشستن روی میز و طوفان فکری، یادگیری و رشد با هم برابری نمی‌کند.

همکاری نیروی محرکه اصلی برای کارکنان شرکت کننده در برنامه آزمایشی کار ترکیبی بوده است. ما طیف گسترده ای از کارکنان خود را با تخته سفید و به اشتراک گذاری صفحه نمایش می بینیم تا مشکلات پیچیده را با هم حل کنیم. نکته اصلی این است که آنها در فضایی مجهز به تجهیزات ویدئویی و صوتی با کیفیت بالا باشند تا اعضای تیم که از نظر جسمی حاضر و از راه دور هستند به طور مساوی درگیر شوند.

جامعه سازیوقتی همه شما در یک فضای فیزیکی یکسان هستید ، جلسات دستی ، جلسات پرسش و پاسخ و سایر رویدادهای تیم سازی متفاوت است. بسیاری از کارمندانی که ما مورد بررسی قرار دادیم ، از گردهمایی های نیمه منظم به عنوان مزایای بارز حضور در دفتر یاد کردند.

ما به تازگی آزمایش میزبانی رویدادهای کارمند را دوباره در دفاتر فیزیکی خود شروع کرده ایم ، و آنها بسیار متفاوت از قبل به نظر می رسند – کوچکتر ، در خارج از منزل و با اقدامات احتیاطی COVID. قبل از اولین رویدادمان ، از خود پرسیدیم: آیا کارکنان می خواهند بیایند؟ پاسخ این بود که به طور قاطع بله بود.

ما یک ثبت نام برای یک جلسه کارمند باز کردیم و در عرض چند دقیقه، ثبت نام کامل شد، با دو برابر مبلغ در لیست انتظار. انرژی روز جلسه محسوس بود و بازخورد کارکنان بسیار مثبت بود – آنها از اینکه دوباره با هم بودند بسیار هیجان زده بودند.

قصدبسیاری از مردم به ما گفتند که به سادگی دلتنگ روال اداری خود هستند. برای برخی، داشتن توانایی پوشیدن لباس در صبح، رانندگی به سمت محل کار و نشستن پشت میز با اعضای تیم، بهره‌وری و تمرکز بی‌نظیر را افزایش می‌دهد.

همه کارمندان برای کار گروهی و اجتماعی به دفتر نمی آیند. برخی به سادگی ترجیح می دهند فضاهای شخصی و حرفه ای خود را از هم جدا کنند و به دنبال مناطق آرام فردی هستند که در آن بیشترین بهره وری را پیدا کنند. فضاهای همکاری باز در دفتر ضروری هستند ، اما مناطق آرام و غرفه های تلفن نیز ضروری هستند.

یکی از راه هایی که ما سعی کرده ایم این ویژگی ها را عملی کنیم ، محلات scrum در دفاتر فیزیکی ما است. محیط ها با 15 تا 20 میز در دسترس طراحی شده اند که در فضاهای اداری زیبا و خلاقانه ای ایجاد شده اند که برای تقویت همکاری و کار گروهی ساخته شده است. ما حتی یک برنامه تلفن همراه برای کمک به دستیابی به استفاده زیاد از فضا ساخته ایم. تیم ها می توانند از برنامه برای هماهنگی هنگام مراجعه به دفتر با یکدیگر و رزرو فضاها و اتاق های تلفن استفاده کنند.

به طور همزمان، ما با رهبران خود کار کرده‌ایم تا آنها را قادر به مدیریت بهتر در واقعیت جدیدمان کنیم، از تعصب اجتناب کنیم و روابط سنتی مدیر و کارمند را به یک رابطه انسانی‌تر و همدلانه‌تر تبدیل کنیم.

درس های اولیه از برنامه آزمایشی

این تنها آغاز است. اگرچه خود برنامه آزمایشی به خوبی در حال انجام است، ما از مطالعه و آزمایش بهترین راه‌ها برای ترویج و بهینه‌سازی کار ترکیبی برای کارمندان خود در آینده دست نخواهیم کشید.

ما دریافتیم که 80 درصد از کارکنان ما می خواهند ترکیبی از مشاغل خانگی و اداری را در آینده داشته باشند. ما همچنین کشف کردیم که 80٪ قصد دارند در مجاورت نسبتاً نزدیک به یک دفتر زندگی کنند.

با این حال ، بسیاری در بازگشت به این لحظه ناراحت کننده هستند. برای کسانی که در طول برنامه آزمایشی به دفتر آمده اند ، بسیاری به طور خاص صلح و آرامش محیط کار اداری ، بهره وری از جلسات و امکانات شخصی (مانند قهوه ، میان وعده و ناهار رایگان) را به عنوان مزایای قابل توجه ذکر کرده اند. . علاوه بر این ، رهبران و مدیران ما بر اساس جوامع عملی که با آنها پرورش داده ایم ، آمادگی بهتری برای رهبری و مدیریت در این محیط دارند.

با توجه به اینکه “معمولی” احتمالاً هرگز به طور کامل باز نمی گردد ، ما باید متعهد به آزمایش و درون نگری مداوم باشیم تا مشخص شود چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه. زیرا مدل کار ترکیبی نمی تواند فقط از لحاظ تئوری موفق باشد. باید در عمل موفق باشد

برای مثال، ما متوجه شده‌ایم که بسیاری از کارمندان در سال گذشته به این عادت کرده‌اند که بتوانند ساعات کاری خود را به طور چشمگیری تغییر دهند – چه صبح زود یا آخر شب کار کنند تا بتوانند خانه و زندگی خانوادگی را تامین کنند. دفتر برای تعدادی از اعضای تیم ما تنظیم خوبی بوده است. برعکس، برخی ابتکارات قبلی حضوری وجود دارد که هنوز نیاز به بازنگری دارند تا عملکرد و دسترسی کلی را بهبود بخشد – و بدون توجه به مکان، تجربه کارمند را فراگیرتر کند.

سوالاتی که باید از خود بپرسیم واضح است. اکنون ، ما فقط باید راه خود را برای یافتن پاسخ ها پیدا کنیم.

بعدش چی؟ استفاده از “چرا” برای پیدا کردن “چگونه”

در همان زمان ، 2020 موفق شد تا وقفه و پیشرفت سریع در واقعیت های کاری ما داشته باشد ، تناقضی که بسیاری از ما هنوز در حال یادگیری مدیریت و فعالیت در داخل هستیم. امیدواریم درس های برنامه آزمایشی کار ترکیبی ما بتواند به آینده دفتر و بهره وری در این زمینه کمک کند و کارکنان و رهبران ما را قادر سازد تا در این تغییرات حرکت کنند. با حرکت به سال 2022 ، یافته های برنامه آزمایشی ما به اطلاع از سیاست های جهانی انعطاف پذیری کار ما کمک می کند و به مناطق مختلف جهان مبنایی برای تعیین آنچه برای آنها بهترین کار می کند ، می دهد.

هیچ زمانی بهتر از الان برای فکر کردن در مورد پاسخ ها وجود ندارد. پس به ما بپیوندید. “چرا” خود را به “چگونه” تبدیل کنید و به کارمندان خود برای ساختن محل کار آینده قدرت دهید.