یوتیوب پس از آزمایش خریدهای مستقیم با سازندگان ، رویداد خرید یک هفته ای زنده را برنامه ریزی می کند-TechCrunch

یوتیوب در اوایل سال جاری اعلام کرد که آزمایش آزمایشی خریدهای زنده را با تعداد کمی از سازندگان منتخب آغاز می کند. در حال حاضر ، این شرکت برای آزمایش بزرگتر پلت فرم خرید زنده خود آماده است و قصد دارد از 15 نوامبر میزبان رویداد خرید یک هفته ای زنده “YouTube Holiday Stream and Shop” باشد. این رویداد به بینندگان اجازه می دهد محصولات جدید را خریداری کنند ، پیشنهادات زمان محدود را باز کنید و از طریق پرسش و پاسخ و نظرسنجی با خالقان و سایر بینندگان ارتباط برقرار کنید.

این شرکت ابتدا از برنامه های خود برای سرمایه گذاری در خریدهای زنده در ابتدای سال 2021 ، به عنوان بخشی از ابتکار بزرگتر در زمینه خرید یکپارچه در YouTube ، رونمایی کرد. آزمایشات اولیه بر روی فیلم های درخواستی متمرکز شده بود قبل از شروع خلبان زنده تابستان امسال.

از آن زمان ، تعدادی از سازندگان YouTube خریدهای مستقیم را با طرفداران خود امتحان کرده اند ، از جمله به سادگی نائولوژیک ، که او را راه اندازی کرد مجموعه لاک ناخن به 2.8 میلیون طرفدار در او به سادگی کانال منطقی نیست؛ هیرام، که راه اندازی کرد ‘خط مراقبت از پوست فداکارانه به 4.5 میلیون طرفدار خود ؛ و ریون الیزه که یک جلسه خرید زنده را برگزار کرد و در آن محصولات خود را با مشارکت والمارت فروخت. (Walmart پیشتر خریدهای زنده را در TikTok در چندین رویداد آزمایش کرده بود.)

https://www.youtube.com/watch؟v=A7dllNiRQpQ

YouTube می گوید ، سایر خرده فروشان نیز مستقیماً مشارکت کردند. Sephora میزبان پرسش و پاسخ زنده بود و هدف به صورت زنده اجرا شد به عنوان مثال ، از ویژگی های جدید استفاده کنید.

رویداد Stream and Shop آینده ، که با Merrell Twins آغاز می شود ، همچنین شامل محصولات خرده فروشان برتر از جمله Walmart ، Samsung و Verizon خواهد بود.

این شرکت به عنوان بخشی از پنل خود در هفته تبلیغات ، جزئیاتی از تحقیقاتی را که در آن سرمایه گذاری کرده است برای درک بهتر سفر خرید مستقیم و نحوه ایفای نقش یوتیوب به اشتراک گذاشت. با همکاری Publicis و TalkShoppe ، مطالعه YouTube نشان داد که 75 درصد بینندگان از YouTube برای الهام از خرید استفاده کردند – به عنوان مثال ، با تماشای ویدیوهای #ShopWithMe سازندگان. همچنین مشخص شد که 85 درصد بینندگان به توصیه های سازندگان اعتماد دارند و بینندگان کیفیت و کمیت اطلاعات را بر ارزش تولید ویدئوها ارزش گذاری می کنند.

علیرغم اقداماتی که در جهت خرید مستقیم پخش شده است ، YouTube هنوز این ویژگی را به طور گسترده در دسترس قرار نداده است. در عوض ، آزمایش خریدهای مستقیم با خالقان جداگانه ادامه دارد.

در عین حال ، رقیب TikTok با ویژگی های خرید زنده خود پیش رفته است.

در اوایل سال جاری ، TikTok شروع به خلبانی TikTok Shopping در ایالات متحده ، بریتانیا و کانادا ، با همکاری Shopify کرد. در یک رویداد ماه گذشته ، این شرکت گفت که در حال گسترش خرید با شرکای جدید Square ، Ecwid ، PrestaShop ، Wix ، SHOPLINE ، OpenCart و BASE است. همچنین مجموعه ای از راه حل ها و ویژگی ها را با نام تجاری TikTok Shopping معرفی کرد که شامل راه هایی برای ادغام محصولات در فیلم ها ، تبلیغات و پشتیبانی خرید مستقیم است.

فیسبوک همچنین مجموعه ای از رویدادهای خرید زنده خود را در بهار و تابستان امسال اجرا کرد و اکنون بخشهای خرید زنده اختصاصی را در بخشهای Shop برنامه های Facebook و Instagram خود ارائه می دهد.

با نزدیک شدن به تاریخ ، YouTube قصد دارد اطلاعات بیشتری در مورد رویداد خرید آینده خود به اشتراک بگذارد.